loading...
اس ام اس مجانی
مدیریت سایت بازدید : 4 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس سری دوم تی تی پیام

به ادامه مطلب رجوع شود

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر و روز زن

 

اس ام اس ويژه تبريک روز مادرو روز زن
مجموعه: اس ام اس هاي جالب
 

 


*****************************

 


مادر" است زيباترين واژه بر لبان آدمي واژه "
زيباترين خطاب "مادر جان" است
"مادر" واژه ايست سرشار از اميد و عشق
واژه اي شيرين و مهربان که از ژرفاي جان بر مي آيد
روزت مبارک مادر . . .

 
*****************************


ميلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عيار مکارم و قله رفيع فضائل

صديقه کبري ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها)

هفته ي بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبريک و تهنيت ميگوئيم . . .

 

*******************************

 

زن هستي ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .

 

 *****************************


به ياد مي آورم لحظه هاي فراز را که :

صداي او اعتبارم مي بخشيد

و لحظه هاي نشيب را که اعتمادم

به ياد مي آورم افراي افراشته اي را ، به ياد مي آورم مادرم را . . .

 

*****************************

هر زني دو مرد را دوست دارد !

يکي ساخته تخيلات اوست ، و ديگري هنوز به دنيا نيامده !

 

*****************************

 

آسودگي از محن ندارد مادر ، آسايش جان و تن ندارد مادر ،

دارد غم و اندوه جگر گوشه خويش ، ورنه غم خويشتن ندارد مادر . . .

 

 *****************************

 

مادرم هستي من ز هستي توست تا هستم و هستي دارمت دوست . . .

 


*****************************

 

روز زن بهانه اي است براي تشکر از شما و من خيلي دوستتون دارم

و حاضرم همه دنيامو دو دستي تقديمتون کنم . . .

 

*****************************


وقتي محبتت را با همه وجودت به من تقديم کردي و مرا شرمنده الطاف کريمانه ات کردي و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردي بار دلدادگي را سخت بر دلم نهادي و امانت

عشق را در وجودم نهادي و عهد کردم که تکيه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز ولادت

حضرت زهرا را به شما همسر عزيز و مهربانم پيشاپيش تبريک ميگويم . . .

 

 *****************************

 

اي مادر عزيز که جانم فداي تو

قربان مهرباني و لطف و صفاي تو

تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .

 

*****************************


و خداوند زن را نمک زندگي آفريد تا مرد را از گنديدگي نجات دهد !

روز زن مبارک !

 

*****************************


چه گويم در مقام تو , تو اي روح اهورايي , تو نور چشم خورشيدي

تو زهرايي , تو زهرايي . . .

 

 *****************************

 

همسرم عزيزم ، روز زن فرصتي براي ابراز عشق من به توست

و من با همه توانم صميمانه تو را ميبوسم و دوستت ميدارم . . .

 

*****************************


بنام آنکه شادي وخوشبختي را آفريد به آسمان گفتم قشنگترين جمله را بگو تا براي

عزيزترين کسم بنويسم : گفت بنويس دوست دارم بي نهايت باصداقت تا قيامت

تقديم به همسرعزيزم به مناسبت سالروز ميلاد حضرت صديقه کبري فاطمه زهرا (ع) و روز زن

 


چیه؟؟؟

اس ام اس بهتری بلدی؟؟؟

یا از طریق فرم تماس زیر اس ام اس برامون بفرست تا با نام شما درج بشه

و یا به شماره زیر اس ام اس کن

هر اس ام اس یک امتیاز و در قرعه کشی هم شرکت داده میشی

 

 

sms: 30001220201020

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 56