loading...
اس ام اس مجانی
مدیریت سایت بازدید : 2 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس سری یکم تی تی پیام

به ادامه مطلب رجوع شود

اس ام اس روز مادر

 اس ام اس روز مادر

 


مادر:
کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است.

زیباترین خطاب مادر جان است.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق.

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.

روزت مبارک مادر

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء

محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است

بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


به یاد می آورم لحظه های فراز را که صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را

به یاد می آورم مادرم را ...

. . . . . . . . . . . . . . . . . .

آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت,رحمت و عزت می طلبم.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
درزیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است.

مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان

که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته / دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته

مریم زمکتب او درس حیا گرفته / جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته . . .


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


مادر خوبم :

به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود

و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود

روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من،

گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.

گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

دو موجود هستی گرامی تر است

یکی میهن و دیگرش مادر است

ستایش کنم زن که او مادر است

که مادر سزاوار زیب و زر است

تو ای مادر من نوای میهن من

کنم خواب در اغوشت ای سرور من


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


مادر:
کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


پیامک تبریک روز زن - پیامک تبریک روز زن - sms تبریک روز مادر

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


هر زنی دو مرد را دوست دارد !

یکی ساخته تخیلات اوست ، و دیگری هنوز به دنیا نیامده !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


بیشتر مردان موفقیتشان را مدیون زن اولشان هستند

و زن دومشان را مدیون موفقیتشان !!!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


آسودگی از محن ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ،

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
پیامک تبریک روز زن - پیامک تبریک روز زن - sms تبریک روز مادر -

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و

الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا عشق مظهر است بعد از

خـــــــدا به سجده بوَد زآنکه مادر است


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


به یاد می آورم لحظه های فراز را که صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای

را به یاد می آورم مادرم را ...


. . . . . . . . . . . . . . . . . . .


آسودگی از محن ندارد مادر آسایش جان و تن ندارد مادر دارد غم و اندوه

جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر

 

* * * * * * * * * *

چیه؟؟؟

اس ام اس بهتری بلدی؟؟؟

یا از طریق فرم تماس زیر اس ام اس برامون بفرست تا با نام شما درج بشه

و یا به شماره زیر اس ام اس کن

هر اس ام اس یک امتیاز و در قرعه کشی هم شرکت داده میشی

 

 

sms: 30001220201020

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 57